sobota, 10 marca 2018

Dzień dobry, mam na imię Oliwier i urodziłem się całkiem niedawno. I mimo, że jestem na tym świecie od niedawna, to z ciocią od zdjęć widziałem się już dwa razy :) Za pierwszym razem, kiedy miałem zaledwie 5 dni, zdecydowałem, że jednak jeszcze na chwilę zajrzę do szpitala, żeby pokazać się lekarzowi. Na szczęście wszystko było dobrze, ale wolałem uspokoić rodziców :) Tydzień później, kiedy miałem już 12 dni, ciocia przyjechała jeszcze raz i dokończyła naszą sesję. I dobrze, bo będę miał pamiątkę na zawsze. Tak, tak, dobrze czytacie - nie tylko moi rodzice będą mieli mnie na zdjęciach, ja też będę miał zdjęcia z nimi :) Pokażę je później moim dzieciom i będę mówił - Zobaczcie, to babcia i dziadek, a ten maluch na zdjęciach to ja :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz